Universitatea din București, reprezentată de Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, se află din nou în top 10 la concursul european de publicitate AdVenture, organizat de Edcom (European Institute for Commercial Communications Education) alături de Marea Britanie, Belgia, Franța și Germania.

Echipa Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Kankers) a fost alcătuită din 4 studente din anul II, de la specializarea Publicitate – Ana Stan, Sabina Șerban, Iulia Boloca și Ioana Teodoroiu, care au reușit să câștige atenția juraților prin campania Buffering Society realizată pentru brieful lansat de European Women’s Lobby.

La finalul jurizării, în etapa a doua de selecție, echipa Universității din București, reprezentată prin cele 4 studente, s-a plasat pe locul 6, cu un punctaj de 23.3 din 30 și evaluări promițătoare, ca de exemplu:  ʺI thought this was a very creative idea. The concept of buffering/stalling in the advance of women’s rights could really act as a motivator to get people more involved, realize the job isn’t done and recognize their own responsibility in making women’s equality a reality.ʺ

Posterul campaniei echipei a fost expus la Lisabona, la Adunarea Generala Edcom 2017 și va fi publicat pe site-ul asociației și în Warc.

În acest concurs au fost înregistrate 83 de echipe, dintre care doar 60 au depus campaniile în martie 2017, echipele provenind din 14 țări europene.

Juriul a fost format din membri ai industriei europene, din reprezentanți ai mediului academic și din reprezentanți ai clientului.

Echipa a fost coordonată de conf. univ. dr. Mădălina Buga-Moraru, care a fost aleasă în comisia de conducere a Edcom și realeasă în Research Committee în următorii 2 ani, ca unic reprezentant al României. De asemenea, echipa Kankers este singura care a reprezentat România la această competiție europeană. Aceeași echipă a reușit să câștige și concursul de Publicitate Young Professionals lansat de IAA România pentru contul IAA, în noiembrie 2016.

Ad Venture este prima competiție pan-europeană care oferă studenților posibilitatea de a experimenta modul de lucru în agențiile de publicitate, prin conceperea unei campanii proprii în urma brief-ului primit de la un client real.

Mai multe detalii privind concursul european de publicitate AdVenture poti fi consultate aici.

Pin It on Pinterest

Share This