În perioada 27 octombrie – 12 decembrie, Danone lansează #CreativitateinPractica un concurs de idei adresat studenților. Concursul se desfășoară în mai multe etape: înscrierea echipelor, întâlnire de debriefing, înscrierea propunerilor și susținerea proiectelor finaliste în fața juriului. Aceștia vor avea ocazia să dobândească experiență practică în domeniul comunicării, să interacționeze cu specialiști în domeniu, dar și șansa să câștige unul dintre cele trei premii puse în joc, în valoare totală de 3.000 euro.

Pentru a participa la acest concurs, studenții trebuie să se grupeze în echipe și să rezolve unul dintre cele două briefuri:

Brief 1 – Campanie de comunicare pentru promovarea proiectului social ”O șansă pentru familia ta”.

Brief 2 – Campanie de informare și educare despre rolul iaurtului în alimentație.

Proiectele înscrise în campanie vor fi evaluate de un juriu format din: Lucian Mîndruță (jurnalist, lector universitar, prezentator radio și TV), Cristian Mărgărit (antreprenor, blogger și consultant în nutriție și fitness, fondator și realizator getfit.ro), Cristina Popescu (Director de Comunicare Danone) și Antonio Momoc (specialist în comunicare și relații publice, conferențiar doctor la Universitatea din București).

Ei vor evalua etapele esențiale ale unei campanii: cercetarea, planificarea, implementarea, evaluarea, dar și nivelul de creativitate și forma de prezentare.

Mai multe detalii puteți găsi în acest document, dar și pe site-ul danone.ro.

Pin It on Pinterest

Share This