Programul de internship oferit de PayPoint asigură oportunități de dezvoltare și formare profesională studenților universitari. Participanții au posibilitatea de a învăța despre fundamentele și responsabilitățile comerciale, financiare și sociale, precum și de a înțelege ce presupune intermedierea financiară.
Internshipul se axează pe următoarele arii:
- Tehnici de comunicare productivă
- Customer service prin telefon
- Tehnici de negociere eficientă
- Fidelizarea clienților prin activități de customer service
Cerințe candidat:
- Studenții trebuie să fie în anul pre/terminal de studii.
- Media generală de minim 7.5/10 (o adeverință în acest sens este obligatorie la momentul interviului)
- Atitudine pozitivă, entuziasm și motivație
- Perseverență în atingerea obiectivelor
- Abilități excelente de comunicare
- Abilităti în pachetul Microsoft Office
- Cunoașterea limbii engleze este un plus
- Abilități de planificare și organizare
- Gândire analitică
- Integritate
Pe parcursul stagiului de practică, participanții vor avea acces la training on the job, sesiuni dinamice și interactive de discuții deschise pe teme specifice domeniului. Programul de internship nu este plătit. Pe lângă experiența dobândită, studenții pot accesa un job în companie.
CV-urile pot fi trimise la adresa de e-mail: cariere@paypoint.com
PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.