Studenții masteratului Consultanță și Expertiză în Publicitate, de la Universitatea din București, au organizat vineri, 10 martie 2017, la Casa Universitarilor, prima ediție a Galei Premiile Studenților în Publicitate.
Principalele criterii de selecție și premiere a industriei creative au fost implicarea brandurilor în proiecte studențești, creativitatea și susținerea inițiativelor locale românești.
Nume celebre din lumea advertisingului, dar și branduri care s-au făcut remarcate pe piața românească au fost prezente la eveniment.
Câștigătorii Premiilor Studenților în Publicitate au fost:
- 5 to go – premiul pentru „Cea mai bună idee de start-up”;
- Cofetăria Paul – premiul pentru „Cea mai tare campanie de storyscaping”;
- Geometry Global – premiul pentru „Cea mai bună agenție de publicitate” ;
- Delaco – premiul pentru „Cea mai bună campanie BTL”;
- Digi – premiul pentru „Cea mai bună campanie publicitară”;
- La Blouse Roumaine – premiul „Made in Romania”;
- Tohani – premiul pentru „Cea mai frumoasă gamă de produse”;
- Aqua Carpatica – premiul pentru „Cel mai bun packaging”;
- Dubliner Irish PUB – premiul pentru „Cel mai bun branding de țară”;
- Alina Buzatu – premiul pentru „Cel mai bun strateg”;
- Irina Becher – premiul pentru „Cel mai bun creativ”;
- Mihaela Popescu – premiul pentru „Cel mai bun jurnalist”;
- Ana-Maria Bogdan – premiul pentru „Cel mai bun digital accelerator”;
- Prof. univ. dr. Liviu Papadima, premiat pentru „Inițiatorul celui mai creativ proiect academic”.
În continuare, atmosfera a fost întreținută de către Cosmin Arsene, fostul concurent al emisiunii Vocea României. Alături de acesta au fost Iulia Gorciu, care a interpretat atât muzică populară, cât și internațională.
Spre finalul evenimentului, Ansamblul de dansuri populare al Universității din București și Ermis, ansamblul de dansuri grecești, au destins atmosfera.
La eveniment s-au servit vinuri din Podgoriile Prahovene și brânzeturi românești. Invitații și-au exprimat emoția și plăcerea de a lua parte la această inițiativă a masteranzilor din cadrul programului Consultanță și Expertiză în Publicitate.