Studenții masteratului Consultanță și Expertiză în Publicitate, de la Universitatea din București, au organizat vineri, 10 martie 2017, la Casa Universitarilor, prima ediție a Galei Premiile Studenților în Publicitate.

Principalele criterii de selecție și premiere a industriei creative au fost implicarea brandurilor în proiecte studențești, creativitatea și susținerea inițiativelor locale românești.

Nume celebre din lumea advertisingului, dar și branduri care s-au făcut remarcate pe piața românească au fost prezente la eveniment.

Câștigătorii Premiilor Studenților în Publicitate au fost:

  • 5 to go – premiul pentru „Cea mai bună idee de start-up”;
  • Cofetăria Paul – premiul pentru „Cea mai tare campanie de storyscaping”;
  • Geometry Global – premiul pentru „Cea mai bună agenție de publicitate” ;
  • Delaco – premiul pentru „Cea mai bună campanie BTL”;
  • Digi – premiul pentru „Cea mai bună campanie publicitară”;
  • La Blouse Roumaine – premiul „Made in Romania”;
  • Tohani – premiul pentru „Cea mai frumoasă gamă de produse”;
  • Aqua Carpatica – premiul pentru „Cel mai bun packaging”;
  • Dubliner Irish PUB – premiul pentru „Cel mai bun branding de țară”;
  • Alina Buzatu – premiul pentru „Cel mai bun strateg”;
  • Irina Becher – premiul pentru „Cel mai bun creativ”;
  • Mihaela Popescu – premiul pentru „Cel mai bun jurnalist”;
  • Ana-Maria Bogdan – premiul pentru „Cel mai bun digital accelerator”;
  • Prof. univ. dr. Liviu Papadima, premiat pentru „Inițiatorul celui mai creativ proiect academic”.

În continuare, atmosfera a fost întreținută de către Cosmin Arsene, fostul concurent al emisiunii Vocea României. Alături de acesta au fost Iulia Gorciu, care a interpretat atât muzică populară, cât și internațională.

Spre finalul evenimentului, Ansamblul de dansuri populare al Universității din București și Ermis, ansamblul de dansuri grecești, au destins atmosfera.

La eveniment s-au servit vinuri din Podgoriile Prahovene și brânzeturi românești. Invitații și-au exprimat emoția și plăcerea de a lua parte la această inițiativă a masteranzilor din cadrul programului Consultanță și Expertiză în Publicitate.

Pin It on Pinterest

Share This