Universitatea din București organizează procedura de selecție a unui partener privat pentru un proiect în cadrul Axei prioritare 3 din POCU – Locuri de muncă pentru toți, OS 3.7 – “Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil nonagricol din zona urbană”. Partenerul va fi selectat din rândul asociațiilor profesionale de utilitate publică din domeniul economic, cu experiență specifică în organizarea de cursuri și consultanță pentru întreprinderi.

Obiectivul specific al programului constă în creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil nonagricol din zona urbană.

Activitățile specifice sprijinite în cadrul acestui tip de proiect sunt structurate sub forma unei scheme de antreprenoriat care presupune parcurgerea a 3 etape cadru de implementare, etape obligatorii în cadrul cărora administratorul schemei de antreprenoriat, Universitatea din București, va propune activitățile considerate optime pentru atingerea obiectivelor asumate la nivelul proiectului.

Obiectivul general al proiectului se referă la creșterea ocupării prin derularea unui program de susținere a antreprenoriatului, în Regiunea de Dezvoltare Sud – Est, în cadrul căruia peste 300 de persoane din cele șase județe ale regiunii de dezvoltare, respectiv Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea și Vrancea vor beneficia de formare în vederea îmbunătățirii competențelor antreprenoriale, peste 30 de persoane cu planuri de afaceri viabile vor beneficia de finanțare pentru implementarea planurilor de afaceri, fiind de asemenea oferită consultanță în implementarea planurilor de afaceri finanțate și monitorizare a evoluției start-up-urilor în vederea asigurării sustenabilității acestora.

Partenerul va fi implicat în următoarele activități ale proiectului:

  • Etapa 1. Formarea antreprenorială: organizarea programului antreprenorial în cadrul celor 6 județe din Regiunea de Dezvoltare Sud – Est, evaluarea și selecția planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului;
  • Etapa 2. Implementarea planurilor de afaceri finanțate din fonduri FSE: Asigurarea consultanței în vederea înființării și dezvoltării start-up-urilor și sprijinirea implementării planurilor de afaceri;
  • Etapa 3. Program de monitorizare a funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate: Asigurarea monitorizării evoluției start-up-urilor în colaborare cu Solicitantul, sprijinirea întreprinderilor în actualizarea modelelor de afaceri, elaborarea unei propuneri de politici publice pentru dezvoltarea antreprenoriatului în Regiunea de Dezvoltare Sud – Est.

Înscrierea candidaților se face prin înregistrarea dosarului individual de participare la Registratura Universității din București.

Persoană de contact: Rădulescu Georgiana – Elena (E-mail: georgiana.radulescu@fse.unibuc.ro, Telefon: 021. 305 82 06, int. 206).

Data limită de depunere a dosarelor individuale de participare este: 20.10.2016, ora 10:00.

Formularul de înscriere poate fi completat aici.

Mai multe informații despre procedura de selecție pot fi consultate aici.

Pin It on Pinterest

Share This