Pe 10 Octombrie s-a dat startul proiectulul CompetițIAA, ajuns anul acesta la a șasea ediție. Proiectul CompetițIAA a început în anul 2010, iar în total a adunat peste 600 de participanți și 53 de echipe finaliste.
Proiectul este organizat de asociația IAA Young Profesionals și își propune ca în fiecare ediție să ofere studenților pasionați de marketing și de comunicare șansa unei experiențe practice prin simularea unui pitch pentru 7 clienți importanți. Anul acesta participanții vor avea ocazia de a răspunde unui brief din partea unor clienți importanți ca: Accesa, Banca Transilvania, Visa (prin proiectele de educație financiară BaniIQ și Banii pe Net), Gillette, Sykes, Untold Festival și IAA (International Advertising Association).
Studenții și masteranzii pasionați de marketing și de comunicare vor avea oportunitatea de a lucra în echipe de 3 sau 5 colegi, pe un brief real și de a participa la un pitch. Toți participanții vor primi feedback de la clienți, iar prin evaluarea ideilor, participanții își vor testa în timp real abilitățile în marketing și comunicare. Fiecare echipă câștigătoare va fi răsplătită cu un premiu a câte 500€, premiile totale însumând 3500€.
Pentru prima dată, ediția de anul acesta se va desfășura atât în București, cât și în Cluj, astfel că pasionații de marketing și comunicare din cele două orașe se pot înscrie în competiția brief-urilor celor 7 clienți pe www.competitiaa.ro până la 21 octombrie 2016.
IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, UK și Bosnia Herţegovina.
IAA YP România este câștigătoarea a The Inspire Award pentru excelență 2016. Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro.